Thursday, November 17, 2011

MB Selangor gagal!!!!

Pembeli tuntut MB tunai janji

demo-rumah
SHAH ALAM - Hampir 50 pembeli rumah kos rendah di PJS1, Petaling Jaya mengadakan demonstrasi di depan pintu utama Bangunan SUK menuntut Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menunaikan janji yang didakwa dibuat berhubung isu perumahan terbengkalai sejak lapan tahun lalu.

Bagaimanapun, desakan untuk menghantar memorandum kepada Menteri Besar kira-kira jam 11 pagi semalam gagal, apabila hanya Exco Perumahan, Pengurusan Bangunan dan Setinggan, Iskandar Abdul Samad tampil bertemu pembeli.


Daripada hampir 50 pembeli yang menunggu sejak 9.30 pagi, hanya empat orang dibenarkan mewakili pembeli bertemu Menteri Besar untuk mendapatkan penjelasan.


(Cerita lanjut di sini)


P/S:Kali ni MB dari PR ni tak dapat lari lagi dah.Beliau ni kena selesaikan masalah penduduk pasal perumahan di Selangor.Dah lama pun belum boleh dapat diselesaikan lagi. Masalah,masalah!

Menurut wakil penduduk yang teraniaya itu,masalah ini telah lama berlaku.Dah lebih LAPAN tahun sebenarnya.Jadi kalau dah LAPAN tahun,maknanya masalah ni mula dalam tahun 2003 lah tak?

Masa tu sapa yang pegang Negeri Selangor?Bukan UMNO dan BN ke yang berkuasa?

Jadi kalau kerajaan yang dah pegang sejak MERDEKA pun tak boleh nak settle,mungkin kerajaan yang baru 2,3 tahun ni lambat sikit kut?Pelik sangat ke?

Bukanlah nak sokong benda lambat tu,tapi ini nampaknya memang jelas ada COCOK dari pihak lain ni.Jadi mintak lepas ni MB Selangor kena buat tindakan cepat lah yek?

Apa macam?

1 comment:

Unknown said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK