Thursday, November 17, 2011

MB Selangor gagal!!!!

Pembeli tuntut MB tunai janji

demo-rumah
SHAH ALAM - Hampir 50 pembeli rumah kos rendah di PJS1, Petaling Jaya mengadakan demonstrasi di depan pintu utama Bangunan SUK menuntut Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menunaikan janji yang didakwa dibuat berhubung isu perumahan terbengkalai sejak lapan tahun lalu.

Bagaimanapun, desakan untuk menghantar memorandum kepada Menteri Besar kira-kira jam 11 pagi semalam gagal, apabila hanya Exco Perumahan, Pengurusan Bangunan dan Setinggan, Iskandar Abdul Samad tampil bertemu pembeli.


Daripada hampir 50 pembeli yang menunggu sejak 9.30 pagi, hanya empat orang dibenarkan mewakili pembeli bertemu Menteri Besar untuk mendapatkan penjelasan.


(Cerita lanjut di sini)


P/S:Kali ni MB dari PR ni tak dapat lari lagi dah.Beliau ni kena selesaikan masalah penduduk pasal perumahan di Selangor.Dah lama pun belum boleh dapat diselesaikan lagi. Masalah,masalah!

Menurut wakil penduduk yang teraniaya itu,masalah ini telah lama berlaku.Dah lebih LAPAN tahun sebenarnya.Jadi kalau dah LAPAN tahun,maknanya masalah ni mula dalam tahun 2003 lah tak?

Masa tu sapa yang pegang Negeri Selangor?Bukan UMNO dan BN ke yang berkuasa?

Jadi kalau kerajaan yang dah pegang sejak MERDEKA pun tak boleh nak settle,mungkin kerajaan yang baru 2,3 tahun ni lambat sikit kut?Pelik sangat ke?

Bukanlah nak sokong benda lambat tu,tapi ini nampaknya memang jelas ada COCOK dari pihak lain ni.Jadi mintak lepas ni MB Selangor kena buat tindakan cepat lah yek?

Apa macam?

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI