Thursday, November 17, 2011

Masalah di Selangor lagi??????

Air keluar dari celah dinding

bocor
SUBANG – Masalah air keluar dari celah dinding sejak unit rumah diduduki pada tahun 2007 masih belum selesai menyebabkan pemilik rumah di Pangsapuri Sri Galaksi, Subang Bistari U5 dekat sini berang.

Dakwa penduduk, aduan yang dibuat kepada pemaju tidak pernah diberi perhatian menyebabkan mereka nekad membawa perkara ini ke tengah termasuk mengambil tindakan undang-undang jika masalah itu tidak selesai.


Menurut pemilik rumah bermasalah, Henry Saman, 33, berkata masalah dipercayai berpunca daripada kebocoran bumbung di unit rumahnya tiga tahun lalu yang ketika itu masih di bawah jaminan.

(cerita di sini)

P/S:Ini bukanlah cerita pasal politik sebenarnya.Saja buat tajuk gempar gitu.Bagi buka mata sikit.Hehehehehe

Tapi di Selangor,banyak juga air rupanya.Sampai keluar ikut dinding.Mungkin terlebih air agaknya.

KP Kawasan yang duduk di Gombak pun dah banyak kali cerita.Dia dah lama tak bayar BIL air.Kira sejak PR memerintah memang dia tak pernah bayar BIL air.
Untunglah demenya.

Kat Jerantut?Selangor rasanya sungai tak banyak dan tak besar macam kat Pahang ni.Dulu kerajaan Pahang siap nak hantar air bantu kerajaan Selangor.(masa BN dululah!)

Tapi kita yang kaya dengan sungai bila agaknya nak dapat air free macam kat Selangor tu ye?

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI