Tuesday, March 27, 2012

Masalah di Jerantut???????

Jerantut daerah ku......


Assalamualaikum.

Banyak cerita dalam berita yang mengejutkan kebelakangan ini.Budak kena culik,lepas tu dibunuh dengan kejam.(Al-Fatihah kepada Almarhum)Budak perempuan yang dikatakan diculik,rupa-rupanya ikut member dia.

Lepas tu cerita menteri letak jawatan pun ada.Padahal tarikh yang diumumkan itu memang dia dah habis tempoh sebagai SENATOR pun!Sudah berapa ramai kena tipu! Hehehehehehe.......

Itu pun nak pusing juga.Bagai sangat pengorbanan dia katanya.Bukan ada kesan besar mana pun kalau di kaji secara lanjut.Tapi nak buat macam mana,orang MELAYU kan SEMAKIN LAYU.........

Tapi Jerantut pun ada cerita juga minggu ni.Siap keluar Sinar Harian bagai.

Ala....cerita MDJ hampir di sita te lah.Dulu pernah juga ada Majlis Daerah yang di sita.Lagi BESAR punya kes.

Dengar cerita,bermacam versi ada.Nanti lah kita cari slow-slow.Lelama esok dapat lah cerita penuh.

Setakat Mengurus pasal Rumah Rehat pun GAGAL,ini pulak nak terus perintah NEGARA.

Lepas tu esok bagi pulak urus FELDA cara suka MAK,AYAH dia.MAS yang sikit punya besar pun boleh rugi,inikan pulak FELDA.

Tapi,apa-apa hal pun TAHNIAH lah kepada PENEROKA atas apa yang akan berlaku.PILIHAN di tangan anda.Buatlah keputusan dengan sebijaknya.

Kalau rasa nak ambik duit sekarang bagilah.Mana tau jadi macam FELDA Lyndon B Johnson hari tu.Dapat nama je JUTAWAN tu weh!

(Sumber dari N9 Tahan)

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI