Thursday, December 9, 2010

Anugerah dari KERAjaan??????

Semakan tarif elektrik ambil kira beban pengguna: Najib


PUTRAJAYA: Datuk Seri Najib Razak berkata sebarang kenaikan kadar tarif elektrik akan mengambil kira kos dan beban yang terpaksa ditanggung oleh pengguna.

Perdana Menteri berkata, walaupun secara prinsipnya kerajaan bersetuju supaya kadar tarif elektrik itu disemak, ia tidak semestinya dibuat dalam tempoh terdekat.


Beliau berkata, kerajaan perlu mengkaji daripada pelbagai sudut sebelum Kabinet membuat sebarang keputusan berhubung perkara tersebut.
(Berita Harian)

P/S:-Ini berita yang kami kira amat bernilai kepada semua PENGGUNA ELEKTRIK @ RAKYAT MALAYSIA. Ini kerana KENAIKAN kadar tarif elektrik akan berlaku bila-bila masa sahaja.

Tapi PM kata BUKAN dalam masa terdekat?ITU PUN NAK PERCAYA?
Macam harga minyak jugalah.TIDAK akan ada kenaikan sehingga tahun hadapan.Masihkah kau ingat ayat dan pernyataan itu?Akhirnya apa yang berlaku? Apa yang berlaku adalah rakyat terbanyak terus dibebankan dengan kenaikan harga minyak samada RON97,RON95 atau DIESEL sekalipun.

Jadi kata BAPAK MENTERI ini ternyata tidak boleh diPAKAI!

Dan kami dari Dewan Pemuda PAS Jerantut ingin mengucapkan, Bersedialah untuk mendapat ANUGERAH Kenaikan Harga Elektrik pula selepas ini.

1 Malaysia.Rakyat Didahulukan,Pencapaian Diutamakan!

No comments: