Saturday, October 9, 2010

Pemuda, Puteri kesal kenyataan Tengku Adnan


KUALA LUMPUR 8 Okt. - Pemuda dan Puteri UMNO kesal dan kecewa dengan tindakan Setiausaha Agung parti itu, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor yang membuat kritikan terbuka terhadap kedua-dua pergerakan itu melalui media.

Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin berkata, pihaknya tiada masalah untuk menerima kritikan atau teguran tetapi ia perlu spesifik dan tidak sepatutnya dibuat secara umum kerana ia tidak akan membantu sesiapa pun.

Tengku Adnan semalam menyatakan kesedihannya terhadap Pemuda dan Puteri UMNO yang dianggapnya seperti tidak bermaya dan hanya ghairah untuk merebut jawatan bagi kepentingan peribadi.

Beliau berkata, masalah itu berpunca apabila mereka yang bertanding merebut jawatan dalam kedua-dua pergerakan tersebut mempunyai matlamat mendapat jawatan dalam kerajaan.


P/S:- Inilah kenyataan yang perlu di fahami dan dinilai oleh semua rakyat tak kira kaum dan agama.Apabila teguran dibuat dari dalam,maka segala kata-kata yang dikeluarkan selalunya adalah benar dan tidak perlu didakwa-dakwi lagi.

Di sini kita melihat bahawa Pergerakan Pemuda dan puteri UMNO(yg merupakan sebahagian dari UMNO!)berjuang lebih kepada untuk mendapatkan jawatan dalam kerajaan dan HABUAN lain.Ini telah dijelaskan oleh orang lama dalam UMNO,Tg Adnan.

Kalau dilihat dari pengalaman beliau,jarang ada berita dalam UMNO yang tidak boleh dipercayai.Jadi terimalah bahawa,Pemuda dan Puteri UMNO adalah mereka-mereka yang hanya mengejar jawatan bukannya BERJUANG untuk RAKYAT.Jadi,golongan INIKAH yang masih dimahukan oleh RAKYAT untuk memimpin mereka??????

Dan lagi satu,dalam UMNO memang tidak pernah SUNYI dengan PERGADUHAN. Tak kira di mana,hatta di Jerantut sekalipun.Jadi mereka ini sudah tidak boleh diharap lagi.Umpama HARAPKAN PAGAR,PAGAR MAKAN PADI! Bukan nak diharap menguntungkan rakyat,cuma MEMBESARKAN perut mereka sendiri!!!!

No comments: